Ko'chmas mulkni sotib olish yoki ijaraga olish hujjatlarni sinchkovlik bilan tekshirishni talab qiladigan jiddiy sarmoyadir. Xatolar yoki kerakli ma'lumotlarning etishmasligi moliyaviy yo'qotishlarga yoki huquqiy muammolarga olib kelishi mumkin. Ushbu maqolada biz mulkni nima uchun tekshirish, uni qayerda qilish va uning holati to‘g‘risidagi guvohnomani qanday olish kerakligini ko‘rib chiqamiz.
Xarid qilish yoki ijaraga olishdan oldin kvartira yoki uyni tekshirish sizning xavfsizligingiz kafolatidir. Asosiy sabablar:
14 avgust kuni O‘zbekiston Vazirlar Mahkamasining qarori bilan ko‘chmas mulk tarixiga oid ma’lumotlarni taqdim etish tartibi to‘g‘risidagi nizom tasdiqlandi.
Endi fuqarolar ushbu xizmatni bir necha usulda olishlari mumkin:
Sertifikatni qanday olish mumkin?
Uni EPGU orqali olish uchun siz veb-saytda roʻyxatdan oʻtishingiz, “Davlat kadastr reestridan koʻchmas mulkning koʻchirma va kadastr pasportini tekshirish” xizmatini tanlashingiz, sertifikat olinishini kutishingiz kerak.
Davreestr.uz sayti orqali tekshirish uchun OneID yagona identifikatsiya tizimi orqali roʻyxatdan oʻtish, koʻchmas mulkni qidirish boʻlimiga mulkning kadastr raqami, jismoniy shaxsning PINFL raqami yoki yuridik shaxsning TIN raqamini kiritish va sertifikatni kuting.
Ko'chmas mulk tekshiruvi sizni xatarlardan va keraksiz xarajatlardan himoya qiladigan qadamdir. Davlat kadastr organlarining imkoniyatlari va elektron resurslardan foydalanib, siz tranzaktsiyaning tozaligini ta'minlashingiz va investitsiyalaringizni himoya qilishingiz mumkin.
Удобнее на русском?
Rus tilida yaxshiroqmi?
Maqola foydali bo'ldimi?