Ishlab chiqaruvchidan Toshkentdagi yangi binolar: foydali marketing

0
0
Ishlab chiqaruvchidan Toshkentdagi yangi binolar: foydali marketing

Koronavirus epidemiyasi davrida birlamchi ko'chmas mulk bozori internet resurslaridan foydalanish bilan bog'liq yangi echimlarni talab qiladi. Shu bilan birga, raqobat kuchayib bormoqda va bugungi kunda o'zingizni boshqalardan ajratib olish uchun onlayn va oflayn marketing bo'yicha mutaxassislar kerak bo'ladi.

Oddiy va samarali ko'chmas mulk marketingi g'oyalari

Uy sotib olish jarayonida ko'chmas mulk agentlari asosiy rol o'ynashda davom etsa-da, xaridorlar savdo ofislariga murojaat qilishdan oldin ma'lumotni tobora ko'proq onlayn qidirmoqdalar. Milliy Rieltorlar Assotsiatsiyasi tomonidan o‘tkazilgan tadqiqot shuni ko‘rsatdiki, xaridorlarning 92 foizi kvartira izlashni boshlash uchun internetdan foydalanadi. Bu Internetda quruvchilar va ishlab chiquvchilarning faol ishtiroki zarurligini ko'rsatadi. Agar siz onlayn bo'lmasangiz, potentsial xaridorlar bilan faol muloqot qilish imkoniyatini qo'ldan boy beryapsiz.

Ijtimoiy tarmoqlar

Ijtimoiy tarmoqlardagi akkauntlaringiz borligiga ishonch hosil qiling (Facebook, Twitter, Instagram, Telegram). Foydalanuvchilar bilan muloqot qiling, maʼlumot almashing, afzalliklaringiz haqida gapiring.

Siz bilan bog'lanish osonmi?

Saytingizning har bir sahifasida aloqa ma'lumotlaringizni joylashtiring. Ideal holda, diqqatni tortadigan ta'sirchan aloqa sahifasini yarating. Shuningdek, bizdan qayta qo‘ng‘iroq qilish xizmatiga buyurtma berishingiz yoki onlayn chatga ulanishingiz mumkin.

Photo Pro


Muvaffaqiyatli ko'chmas mulk ko'p jihatdan ajoyib fotografiyaga bog'liq. Yomon fotosuratlar hatto eng yaxshi takliflarga ham qiziqishni kamaytiradi. Sizning kompleksingizning ajoyib fotosuratlari bo'lishi juda muhimdir. Professional fotografni yollang (yaxshisi uylarni va arxitekturani suratga olish tajribasiga ega) yoki agar sizda murakkab jihozlar bo'lsa va o'z qobiliyatingizga ishonchingiz komil bo'lsa, buni o'zingiz qiling. Shuni yodda tutingki, bu professionallarni jalb qilishingiz kerak bo'lgan paytlardan biridir.

Tanish joylarning fotosuratlaridan foydalaning


Ko'p jihatdan siz nafaqat uyni, balki butun shahar yoki hududni sotasiz. Hamjamiyatingiz taklif etayotgan yuqori sifatli va chiroyli suratlarni, yaqin atrofdagi diqqatga sazovor joylar va tanish joylarni namoyish qiling.

Potentsial mijozlarni jalb qilish uchun qiziqarli taklif yarating

“Yangi uy egalari sotib olishdan oldin oʻylab koʻrishlari kerak boʻlgan narsalar soni” kabi elektron kitob yaratishni oʻylab koʻring. yoki "Yangi uyning X eng qimmatli xususiyatlari". Elektron pochta manzili (va ko'chmas mulk bo'lsa, pochta indeksi) evaziga bepul elektron kitoblarni taklif qilish – potentsial mijozlarni jalb qilishning ajoyib usuli.

Vebinar o'tkazing

Agar sizda qurilayotgan turar-joy majmuasi haqida mijozlaringizga aytadigan narsangiz bo'lsa, vebinar o'tkazish sizning biznesingizga e'tiborni jalb qilishning samarali usuli bo'ladi. Camon.uz sahifasida “12 ta kam ma'lum narsalarni ko'rib chiqish kabi vebinar o'tkazing. uchun yangi uyda”, oxirida savollarga javob berish. Veb-seminarlar doimiy ravishda saytda bo'lishi mumkin bo'lgan qimmatli video kontent sifatida xizmat qilishi mumkin!

Virtual sayohat yarating

Mijozlaringizning vaqti qimmatli va ular shaxsan tashrif buyurishdan oldin mulk haqida iloji boricha ko'proq ma'lumot olishni xohlashadi. Virtual sayohatlar — bu mulkni toʻliq va aniq koʻrishning ajoyib usuli.



Sobiq mijozlarning guvohliklarini so'rang

Sharhlar — bu ishonchning ajoyib signallari. Bu shuni anglatadiki, haqiqiy odamlar sizning xizmatlaringizni ma'qullaydi, kompaniyangizga ishonish mumkin va uy sotib olish umidsizlik emas, balki foydali sarmoya bo'ladi.

Mahalliy biznes bilan hamkorlik

Boshqa mahalliy korxonalar bilan aloqalarni rivojlantirish ko'chmas mulkni sotish bo'yicha harakatlaringiz uchun kalit bo'ladi. Yaxshi muvofiqlashtirilgan hamkorlik bilan bir-biringizga qanday foyda keltirishingiz mumkinligini ko'ring. Mahalliy hamkorlar bilan ijod qilishdan qo‘rqmang.

Domtut veb-saytida siz o'z mulklaringizni sanab o'tishingiz va Toshkentdagi boshqa yangi binolar orasidagi afzalliklaringiz haqida gapirib berishingiz mumkin. Loyiha mutaxassislari Internet-reklama marketing strategiyalarini amalga oshirishga yordam beradi, ham ishlab chiquvchilar, ham uy sotib oluvchilar uchun samarali.

Maqola foydali bo'ldimi?
Bor

Удобнее на русском?

Rus tilida yaxshiroqmi?