Biznes uchun joyni qanday tanlash kerak

0
2
Toshkentda biznes binosini qanday tanlash mumkin

Biznes uchun joy tanlash – bu muvaffaqqiyatli kompaniya yaratishning muhim bosqichi. Imorat qulay, yetib borish oson va firmaning barcha talablariga javob berishi kerak. Bu maqolada biz qaror qabul qilishda inobatga olish zarur bo‘lgan omillarni ko‘rib chiqamiz.

 

Qulay joylashuv

Birinchi omil – joylashuv. Mijozlar uchun qulay joy tanlang. Masalan, do‘kon ochishni rejalashtirayotgan bo‘lsangiz, piyodalar qatnovi ko‘p va transportda yetib borish qulay bo‘lgan hududga e’tibor qarating.

 

Parametrlar

Ikkinchi omil – biznes uchun joy qidirayotgan paytda e’tiborga olish kerak bo‘lgan yana bir jihat binoning parametrlari. Bularga bino maydoni, shift balandligi, tuzilishi va holati kiradi. Uskuna va jihozlarni joylashtirish binoning tuzilishiga bog‘liq. Uning holati esa ta’mirga qay darajada muhtoj ekanligini anglatadi.

Maydon tanlash

Bu omilga diqqatli bo‘lish tavsiya etiladi. Juda katta kvadrat metrlarga egalik qilasangiz, pullarni keraksiz maydonlarga sarflash xavfi tug‘iladi. Maydon biznesingiz talab va ehtiyojini qondira olishiga amin bo‘lishingiz zarur.   

 

Biznes markazmi yoki strit-riteyl, qay birini tanlash kerak?

Biznes markaz – bu ijarachilar uchun joy taqdim etadigan maxsus bino bo‘lib, biznesi uchun ijaraga joy zarur bo‘lgan tadbirkor va biznesmenlar uchun qulay yechim. Ular yuqori tezlikka ega internet va xavfsizlik tizimi kabi zamonaviy kommunikatsiya va infratuzilmaga ega keng ofislarni taqdim etadi. Shuningdek, biznes markazlar, odatda, xodimlarga yengillik yaratish maqsadida qulay joyda, jamoat transportiga, do‘kon va kafelarga yaqin joylashgan bo‘ladi.

Strit-riteyl - bu do‘kon va restoranlari bilan nom qozongan, shahardagi biror bir tuman yoki ko‘cha. Agar sizning ishingiz chakana savdo yoki xizmat bilan bog‘liq bo‘lsa, strit-riteyldan biznes uchun joy sotib olish ma’qul variant hisoblanadi. Strit-riteylning afzalligi yo‘lovchilar oqimining ko‘pligi, yangi mijozlarni jalb etish va savdoni oshirish imkoniyatini mavjudligidir.

 

Bu masalada marketing qanday vazifani bajaradi?

Bugungi kunda birorta ham faoliyat malakali marketingsiz amalga oshmaydi.

Maqsadli auditoriya

Bu joy tanlashda kalit vazifasini bajaradi. Bino tashrif buyuruvchilar uchun qulay bo‘lishi kerak. Deylik, sizning maqsadli auditoriyangiz – yoshlar. Buning uchun siz universitet yoki yotoqxona atrofidagi joyni ko‘zlang.

Raqobat

Raqobatchilarni tahlil qilgan holda, ulardan ustun bo‘lishingizga imkon beradigan joyni tanlash zarur. Raqobatchilarga yaqin, shu bilan birga, qulay joylashuvga ega va tashrif buyuruvchilar uchun yaxshi sharoitlar taklif etadigan hududni tanlang.

Ko‘rinish

Joy tanlar ekansiz, uning ko‘rinishini ham inobatga olishingiz zarur. Bino qanchalar ko‘zga yaqin bo‘lsa, odamlarning e’tiborini shu darajada tortadi va unga tashrif buyurish istagi ortadi.

Xulosa qilib aytganda, biznes uchun bino qidirish har qanday faoliyatni boshlashdagi muhim bosqich hisoblanadi. Shuni unutmaslik kerakki, bu kelajak uchun sarmoyadir. Farzandlaringizni muvaffaqqiyatli biznes debocha bilan ta’minlash uchun joy qidirish va uni tahlil qilishga mas’uliyat bilan yondashing.


Bizning web-saytimizda siz Toshkent shahridagi tijorat binolarining variantlari bilan tanishishingiz, to'g'risini tanlashingiz va sotuvchiga murojaat qilishingiz mumkin.

Maqola foydali bo'ldimi?
Bor

Удобнее на русском?

Rus tilida yaxshiroqmi?